dinsdag 29 oktober 2013

Record...

Vandaag ben ik 3 keer over de brug gegaan: 3x heen, 2x terug... En dat juist nu, nu ze ermee bezig zijn! Maar nu weet ik wel ongeveer hoe het zit met tijden dat het kan. Denk ik. Hoop ik.
Vanmorgen eerst naar de tandarts. Om 9 uur moest ik er zijn, dus maar een beetje op tijd weg. Inderdaad, ik moest wel even wachten. Maar ik was op tijd. Gaatjes gevuld, toch nog een verdoving, geen overbodige luxe, poeh, dat boren deed pijn!! Over 2 weken nog een keer.

Na de tandarts ben ik met Renske naar onze eigen baai gegaan. Relaxen op een bedje, met het uitzicht op de Caribische Zee. Rondom ons vakantiegangers... Heerlijk.
Toen naar school. We konden zo doorrijden, ging prima, over de brug. Natuurlijk via Emmastad, Dividivischool terug. Maar ik kon zo wel voorspellen dat het druk zou zijn.

En vanavond dus nog een keer, om 7 uur. Op weg naar Papiamentu. Nou, die brug was een eitje, zo doorrijden. Maar de Caracasbaaiweg, wat een rampenplan. Bleek dat er een ongeluk gebeurd was, bij Zuurzak. Tja, dan kun je het verwachten. Dus ik hoop dat het volgende week beter is.
Overigens leek het wel echt ernstig, want die weg is wel ongeveer 2 uur afgesloten geweest. Dan moet het wel erg zijn geweest. Er raceden ook 2 ambulances voorbij...

De les was leuk! Nu moeten we het hele uur Papiamentu praten. Dat valt nog niet mee, maar daar leer je veel van. Komende week maar weer woordjes leren! Hoe meer je leert, hoe meer je kunt gebruiken. Samen met de moeder van Kiet, Ellen, dus erg gezellig.
Nog even en dan droom ik in het Papiamentu...

Geen opmerkingen: