donderdag 4 juli 2013

Cas Abao

Vanmorgen, nadat Ard met Theo en Arjan vertrokken was, droomde ik dat de kan met fruit punch niet in de koelbox paste, dat de koelbox niet in de auto paste. Oftewel, in mijn onderbewuste was ik al aan het inpakken. Om half 8 werd ik weer wakker, vanzelf. Tijd om op te staan.
Margriet was een eitje aan het bakken voor Thijs, die met smaak 2 boterhammen op at. Ja, dat snap ik!
Even later diende Ellen zich aan, gaf ook haar bestelling door...
Ondertussen kon ik alle spullen bij elkaar zoeken, een was ophangen, koelbox en tassen inpakken. Tot mijn geruststelling paste er best een grote kan fruit punch in de koelbox. En de koelbox, al is hij idd groot, paste best in de achterbak van de auto.
Nadat we de dag op christelijke wijze waren begonnen en we zelfs nog een kop koffie hadden gehad, reden we mooi op tijd weg: 9 uur. Zodat we ook een kwartier later bij Anja waren. Die stond al klaar. In optocht ging het naar Cas Abao.
De voorspelling was dat er vanochtend nog een bui kon vallen. Natuurlijk was die bui net boven ons. Het ging niet echt hard, maar omdat ik nog steeds dat dikke boek van Anja aan het lezen ben, moest ik dat wel even beschermen. En telkens als ik net weer zat spetterde het opnieuw. Wat irritant. Uiteindelijk plensde het heel even, konden we onder een hutje schuilen. En vervolgens scheen alleen nog maar de zon.
Het was een heerlijk gezellige dag. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Ik heb wel 4 spelletjes Stratego gedaan met Thijs, en niet eens allemaal verloren! We leren allebei...





Al met al een echte vakantiedag en dan zo dicht bij huis....

Geen opmerkingen: