donderdag 18 juli 2013

Churchcamp

Vanmorgen in alle vroegte heeft Ard Ellen en Thijs weggebracht naar Churchcamp. Om 8 uur waren ze er. Wouter ook, vanzelfsprekend, hij is de leider van het geheel. Toen bleek dat de eigenaar van de camping dacht dat ze vanavond zouden komen.... Paniek in de tent. Hij had nog van alles op de planning staan voor vandaag. Maar het kwam goed.


Vanmiddag is Ard er dus nog even naar toe gegaan om de spelletjes uit te leggen die ze met elkaar bedacht hadden. Het meeste kwam dan ook uit de koker van Ard. Toch handig als je zo creatief bent op dat gebied. Morgenmiddag gaat hij ze flink aan het werk zetten met vlotten bouwen enzo.

 
 

Theo was vanavond pas om kwart over 7 thuis. Tot 6 uur kon ik het nog wel begrijpen. Maar daarna slaat de ongerustheid toe. Ben ik nou de enige moeder die zo ongerust wordt?? ja!
Theo z'n mobiel doet het niet meer, te lang niet gebruikt, dan vervalt alles. Nu moet hij eerst weer een nieuwe sim-kaart. Dus kon ik hem ook niet bellen. En ik had niet het nummer van zijn 'baas'. Ard gelukkig wel, dus via een omweg kwam ik aan de weet dat ze gewoon nog zo lang bezig waren. Pfff, oké...

Toen Theo thuis was maakte hij mij duidelijk dat het echt belachelijk was dat ik mij zorgen had gemaakt. Wat kan er nou gebeuren?? Tja.... Ik heb maar niet verteld wat ik mij allemaal in mijn hoofd had gehaald. In elk geval kan ik een heleboel bedenken wat er kan gebeuren (wat niet leuk is).

Arjan heeft zijn laatste judotraining gehad voor Miami. Dinsdag vertrekken ze. Het is een beetje spannend, zoals hij zelf zegt. Maar het scheelt dat hij vorig jaar ook al is geweest en dat hij dus weet wat hij kan verwachten.

Geen opmerkingen: