donderdag 11 juli 2013

Tranen

Vanavond was dan eindelijk de langverwachte dag: de première van Tula. Ard en Ben waren om kwart voor 7 weg, hoopten voor de rode loper nog de hoofdrolspelers te zien.
Om kwart over 10 kreeg ik een telefoontje: het was geweldig geweest. Indrukwekkend en emotioneel. De mannen hadden de tranen op hun wangen gehad. En die 16+ grens is niet voor niets, zeiden ze. Theo mag komende dinsdag gaan kijken, dan is er een avond voor local spelers in Luna Blou, een theater. Hij verheugt zich er erg op. Ik zal hem een pakje zakdoekjes meegeven...



In elk geval was de film wat hij beloofde. Ik denk dat Ard en ik binnenkort nog een keer samen gaan. Voor de andere kinderen wachten we dan wel tot hij op DVD komt. Dan gaan we thuis wel een keer kijken.
 de mannen met Obi Abili (Tula)
 
 en Paul Bazaly (oa Pirates of the Caribbean)
 
 Nathalie Simpson en Tula jr....
 
nee, het was geen James Bond film..... al lijkt het wel zo!
 
 

Vandaag zijn we met elkaar naar de baai geweest. Samuël en Galina met hun (pleeg)kinderen, Thijs, Ellen en ik. En later ook nog Ben en Katinka met de jongens. Het was wel een beetje creatief omgaan met de pasjes, maar uiteindelijk zijn we allemaal door de controle gekomen. Tenslotte betalen we elke maand genoeg aan Blue Bay om met gasten daar op het strand te kunnen zitten. Zo staat het ook in ons contract. Dat ze daar om de haverklap van alles aan veranderen kan ik ook niets aan doen. Het is wel erg boeiend om met verschillende mensen dan bij elkaar te zitten. Dat is de charme van Curaçao!

Geen opmerkingen: