woensdag 5 februari 2014

Daar was-tie dan!!

Vanmiddag kwam Margriet bij ons. Gister met de blauwe vogel aangekomen. Nu bijgekomen. En morgen weer gevlogen... Maar vandaag was ze dus gezellig bij ons. En ze had de film meegenomen. Tula the Revolt. Thijs heeft als een speer zijn huiswerk gemaakt, zodat hij de DVD aan kon zetten. Eigenlijk was het niet mijn plan om hem vanmiddag al te laten kijken, maar hij was niet meer te houden. Vond het sowieso al heel oneerlijk dat hij de film nog niet gezien had, dat wij naar de bioscoop waren geweest. We zouden met z'n allen gaan. Maar ja, toen wist ik nog niet dat het 16+ was. Dat is tie natuurlijk nog steeds, dus hier en daar heeft Thijs even een oogje dicht gedaan. En op het laatst, als de rechtszitting is, is hij helemaal even bij de televisie weggelopen. Wat ik me wel voor kan stellen. In elk geval heeft hij nu de film gezien, Ellen heeft er ook een deel van mee gekeken. Nu staan we weer gelijk. Het leuke is wel dat je bij een DVD de boel even stop kunt zetten. Dat gaat je in de bioscoop niet lukken. Dus op de stukjes waar Ard en Theo staan hebben we even gepauzeerd. Ik denk dat we de film nog vaak gaan bekijken.

Theo en ik hebben bij de bank nog een vergeten handtekening moeten zetten. Kan hij eind volgende week zijn pasje ophalen. Die van Arjan en Ellen moeten komende vrijdag al klaar zijn. Misschien dat we dat beter gescheiden op kunnen halen. Dan hoeft niet iedereen weer verplicht mee...

Mijn hulp belde nog dat ze morgen om half 8 bij de poort staat. Wow, kan ik me weer echt op verheugen. Ze zal vast blij zijn dat het niet zo'n puinhoop is als vorige week.

Geen opmerkingen: