vrijdag 28 februari 2014

Blij toe

...dat Ard zijn verzekering, zijn keuring én zijn wegenbelasting op orde heeft, nu. Want er rijden een gekken bij de weg, deze week. Het lijkt wel of je nergens meer naar hoeft te kijken, de week voor carnaval. Het is gestoord druk bij de weg. En mensen rijden levensgevaarlijk. Om de haverklap zie je een botsing, aanrijding, roadservice. Die moeten foto's maken voor de verzekering.
Tot nog toe zijn we elke dag veilig thuis gekomen. We doen ons best om dat zo te houden.

Gister is Rianne hier aangekomen. Veilig geland vanaf Bonaire. Om hier haar laatste dagen door te brengen voordat ze weer naar Nederland vertrekt. Hopi gezellig. Daarom hebben we vandaag als toetje dan ook Brownie gegeten...

Vanmorgen was het rustig op het Lab. We moesten alle bepalingen die we niet zelf doen, al vroeg verzenden. Dat wil zeggen: de bode brengt ze naar het andere Lab.
Ik kreeg nog een complimentje van een patiënt dat ze mijn Papiaments zo goed vond. Ze vertelde er gelijk een goeie grap bij, die ik ook nog begreep... zodat we samen hartelijk konden lachen. Ik zal hem hier maar niet vertellen, want hij was niet zo netjes.

En omdat ik nu de liturgie al vroeg krijg, kon ik vanmiddag al aan de gang. Presentatie op vrijdagmiddag klaar! Niet te geloven. Kon ik zonet met Thijs nog Pippi Langkous kijken en zometeen met Ard een stukje Tula!
Wel moet ik zien dat ik iets ga regelen voor de weken dat ik naar Nederland ga. Eens zien wie ik daarvoor kan strikken... Tijd om meer mensen in te gaan schakelen voor de beamer. Nog maar 7 weken!!

Nog een hoogtepuntje: vandaag kwam de onderzeeër Dolfijn op Curaçao. Helpen bij de drugsbestrijding. Geen overbodige luxe, maar dit is wel een bezienswaardigheid.

Geen opmerkingen: