vrijdag 14 februari 2014

Vroeg uit de veren...

Gisteravond was het te laat om nog een blog te schrijven. Maar omdat ik vandaag een half uur later kan beginnen en omdat ik toch vroeg uit bed moest voor de rest van de familie, kan het nu nog even.
Gistermorgen bleek waarom mijn hulp dinsdagmiddag niet kon komen. Foutje van mijzelf... Ik had naar haar ge-sms-d hoe laat of ze kwam awe mainta (dat is: vandaag 's morgens) terwijl ik atardi had moeten schrijven. Dus reageerde Maria heel logisch met: dan kan ik niet want ik heb een ander werk.
Maar goed, ze heeft gistermorgen de eerste helft van mijn ramen schoongemaakt. Dinsdagmiddag komt ze weer en dan doet ze de andere helft. Heerlijk! We hebben heel goed afgesproken nu hoe laat ze komt, dat ik haar dan bij de poort ophaal en als ze eerder is dat ze mij dan belt.
Ondertussen kon ik het appartement verder schoonmaken, ook die ramen. Waar het stof en het zand van de rooi dus ook in alle richeltjes opgehoopt zat.
We hadden nog een vertaalprobleem. Zij wilde aan mij vragen of ik ook azijn had. Het duurde even voordat ik begreep wat ze bedoelde. Gelukkig had ik wel azijn. Voor het schoonmaken van de ramen...

Gistermiddag hebben Ellen en Thijs hun cadeautjes verder afgemaakt. Ze zijn erg leuk geworden. Helaas doet het fototoestel het weer niet. Ze hebben ook nog een lekkere koek mee voor hun juffen (en meester Wendell)

En gisteravond kwam Rianne met haar nicht. Ze zouden 's middags al komen, maar Dividivi vloog niet. Konden ze pas 's avonds mee met Insel Air. Beetje balen, maar het was heel gezellig dat ze nog wel bij ons wat kwamen drinken.

Nu ga ik eerst maar eens even kijken bij Muizenberg hoe het daar is. Prikken op de prikpost. Hopen dat het niet al te druk is.

Geen opmerkingen: