vrijdag 7 februari 2014

Soms lukt het niet om een titel te bedenken...

Vanmorgen heb ik eerst een paar wassen gedaan. Bedden verschoond enzo... Een cake gebakken en nog wat andere noodzakelijke klusjes. Ik dacht dat het een rustige dag zou zijn, maar dat viel toch tegen.
De medicijnen moesten nog gehaald. Dacht ik dat ze wel klaar zouden staan, maar dat was niet zo. Zit je toch weer een half uur te wachten. Maar goed, nu heb ik ze wel weer voor 3 maanden, dat dan wel. Normaal gesproken kun je hier je medicijnen maar voor 1 maand tegelijk meekrijgen. En dan zit ik dus elke maand een half uur minstens te wachten. In dat licht bezien valt het dan nog wel mee.
Daarna moest ik nog naar Zuikertuintje voor Arjan zijn verjaardag. Wordt vervolgd. Het moest wel snel, maar het is wel gelukt!
En toen was het al weer tijd om Ellen op te halen. Ondanks het oefenen in de afgelopen week had ze maar een 3 op haar woordjes Papiaments. Dat wordt nog meer oefenen, dus. Ze kreeg zinnen waar de de woordjes in moest vullen. Beetje lastig als je de zin al niet snapt. Het is te hopen dat de juf haar toets-manieren een beetje afwisselt.

Toen Arjan en Thijs opgepikt en vervolgens zijn we meteen doorgereden naar de baai. Want Ellen en Thijs mochten kanoën. Helaas, de kano's waren weg, dus dat feest ging niet door. Even goed hebben ze zich wel op allerlei manieren vermaakt. Om een uur of 3 ben ik ook naar de baai gegaan. Daar heb ik een poosje lekker liggen dommelen tot ik wakker schrok van druppels op mijn rug: een regenbuitje. Dat was balen! We zijn naar de Kidsclub gevlucht en al snel was het ook weer droog. Net wilden we naar huis gaan, toen kwam Ard er aan. Thuis was het droog, zei hij.

Vanavond heeft Thijs de film "Remi" zitten kijken. Ellen vindt hem te zielig, die kijkt niet. Zij heeft Ligretto zitten spelen met Theo. En ondertussen heb ik de presentatie voor zondag zitten maken. Die is nu af. Yes!
En Ard was nog naar een kerkenraadsvergadering... hij wilde een beetje op tijd terug zijn, maar dat is niet gelukt, zie ik. Het is inmiddels 11 uur geweest.

Geen opmerkingen: