dinsdag 11 februari 2014

Gesprekken...

Gistermorgen had ik een soort functioneringsgesprek. Best een beetje spannend, ik was de eerste bij ons op de afdeling. Ze hadden het ook nog niet eerder zo gedaan. Dus ik was niet de enige met kriebels in de buik... Maar het was een positief gesprek. Natuurlijk gaat het dan toch over dingen die je kunt verbeteren. Waar je aan moet werken. Al zijn ook de dingen die goed gaan wel benoemd. In de loop van het jaar zullen we vaker een gesprek hebben, voortgangsgesprek.

Gisteravond had ik een ander soort gesprek. Met Theo en Arjan in de auto, terug van judo. Kwam het op "naweeën". Theo maakte daar een opmerking over waaruit ik begreep dat hij nog niet helemaal wist hoe de vork in de steel zat op dat gebied. Nu zal ik hier maar niet ons hele gesprek uit de doeken doen, het werd nogal plastisch. In elk geval is hij nu beter op de hoogte...

Vandaag was ik thuis. Vanmorgen eerst in het appartement aan de gang. Voor vrijdag moet het weer schoon en netjes zijn. Later op de ochtend ben ik op de koffie geweest bij Sandra. Zij zijn nog maar net een paar weken hier op Curaçao, vers uit Flevoland, op Blue Bay aanbeland. Erg leuk om kennis te maken!

Vanmiddag heb ik Ellen weer moeten stimuleren om bezig te gaan met de woordjes Papiaments. WRTS werkte niet, vandaag, dus moest ze het op de ouderwetse manier doen. Hopen dat het morgen wel weer lukt. Blijft lastig met al die woorden die in het Nederlands al moeilijk zijn: 'gedeputeerde' enzo. Tussendoor moest ik Theo ook nog bij de tandarts vandaan halen. Hij wilde er dan wel zelf naar toe gaan (het is vlak bij school). Ik had gezegd dat hij kiezen mocht: of ik bracht hem naar de tandarts en ging daarna naar huis, of hij ging zelf er naar toe en ik haalde hem op, zodat hij mee kon rijden naar huis. Gelukkig koos hij voor het laatste. Weer 2 gaten gevuld, zonder verdoving. Hij liever dan ik!

Geen opmerkingen: