donderdag 27 februari 2014

soms heb je zomaar een beetje geluk...

Of ik maar even mijn verhaal zelf op wil schrijven, vraagt Mariette net...


Nou, daar gaat'íe dan!              


Eergisteren was het dan eindelijk gelukt om 5 minuten voor sluitingstijd nog snel de verzekering voor de auto te betalen. Was ook wel een beetje boel nodig, maar a-la het is gelukt! Gisteren was het weer zo druk op het werk dat het niet lukte tussendoor de regeldingetjes te doen, waaronder het betalen van de wegenbelasting. Zoals wellicht bekend moet je daarvoor naar de bank met de papieren van de auto (keuring, verzekering ed) en dan nog wordt je wel een verrast doordat het nog niet in orde blijkt. Awel, dat had Mariette dus ook de afgelopen ronde en dat was knap frustrerend.


De druk voor mij liep aardig op, het is tenslotte bijna maart.... Het was dan ook na mijn coachings-afspraak van vandaag (die ook weer uitliep maar toch ook weer niet te bar veel) tijd om nu toch echt eens de belasting te gaan betalen. Ik heb al met al al best veel mazzel gehad en ben een jaar lang niet gecontroleerd, maar je kan te ver gaan....







Nu dus naar de bank, zaakjes geregeld en weer terug naar kantoor. Sla ik daar de hoek om, op 300 meter van het kantoor, staat de feestcommissie me al in uniform op te wachten! niet te geloven... of ik mijn kakelverse papieren wel even wil laten zien... controle meneer....!


Ik heb de beste man lief aangekeken en maar eerlijk verteld dat hij echt op het juiste moment op de juiste plek was.... ik was juist ook op de juiste plekken geweest en kon een beetje een triomfantelijk gevoel niet onderdrukken... je zal ook maar zo zwijnen...


Mijn band was ook weer klaar (weekje zonder reservewiel gereden) en zit weer op zijn plek, uitgelijnd en al, dus ik rij weer als een vorst!




Oh ja, Mariette komt op Goede Vrijdag aan in Nl en blijft tot 3 mei... de data liggen nu ook vast       

Geen opmerkingen: