donderdag 18 april 2013

Ard weer thuis

Na een voorspoedige vlucht belde Ard om 2 uur al: Ik ben bijna door de douane, kom je mij halen! Wow, dat was veel eerder dan ik dacht.
Ik had net op de site van Hato zitten kijken. Stonden daar 2 vluchten van de KLM op. En ik wist niet eens welke hij had.... Er klopte weer eens niet veel van. Want deze vlucht was in ieder geval een dik uur eerder dan de vroegste vlucht. Een mazzeltje.


We hebben rustig bij kunnen praten, vanmiddag. Alles en iedereen was thuis. Kinderen allemaal blij dat papa er weer was.
Hij mocht zelfs de salami van hun pizza hebben! Want we hebben maar weer eens pizza gegeten. Echt iets om een feestje mee te maken....

Ard nam een fotoboek mee dat we van Rianne hebben gekregen. Heel, heel erg bedankt! Zo leuk om een impressie te hebben van het afgelopen half jaar. En we hopen van ganser harte op een vervolg, volgend jaar.




Nog een verrassing: volgend voorjaar hopen de beide broer(tje)s van Ard, met schoonzusjes, hierheen te komen. Heerlijk! Gaan we ons een jaar lang op verheugen.

We hadden net 'amen' gezegd, na het eten, toen kwamen opa en oma. Even Ard begroeten. Ze kwamen precies op het juiste moment. Konden ze net de jongens meenemen naar judo.

1 opmerking:

Stijnie zei

Fijn dat je weer veilig thuis gekomen bent, Ard!
Geniet er van!