woensdag 17 april 2013

Net gehoord

Zonet las ik op mijn mail dat het zoontje van mensen die hier gewoond hebben, is overleden. Een klein mannetje van ruim anderhalf jaar. Heel plotseling. Ik kan me zo goed indenken hoe dat is...
Ze zijn vorig zomer teruggegaan naar Nederland. Maar het waren meelevende leden. Iedereen kende ze hier ook in de kerk. Het jongetje was een heerlijk kind. En leek precies op zijn vader, echt ongelooflijk veel.
Wat een naar bericht!
We hebben zometeen Bijbelstudie. We zullen hen gedenken in ons gebed.



Ard is inmiddels al in de buurt van Schiphol. Hij slaapt bij vrienden die onder de rook van de startbaan wonen. Ongeveer dan. En dan morgenochtend vroeg weer het vliegtuig in. Ben eigenlijk wel benieuwd of hij het nog steeds in zijn handbagage heeft, allemaal.
En dan eens zien of de KLM een beetje op tijd kan vliegen...



Ik heb de porch schoongemaakt, vandaag. Weer een grote klus geklaard. Alleen jammer dat het zo snel weer smerig wordt. Huishouden is toch wel een typisch geval van dweilen met de kraan open.

1 opmerking:

Petra zei

Sterkte met het verwerken van dit nare bericht... t kan ook voor jullie weer verdriet geven.
hartelijke groet!
Petra