zondag 7 april 2013

zondags-stress

Vorige week zondag ging het al moeizaam met beamen. Vandaag lukte het nog niet goed. Wat een ergernis en een stress.
Bij de instellingen van de laptop krijg je een eerste en een tweede monitor. De laptop moet dan 1 zijn, gewoon, wel zo handig. En de beamer 2, daar krijg je dan je achtergrond van het bureaublad, of datgene wat je beamt. Maar bij mij kreeg ik het complete scherm van de laptop, alles wat ik deed was zichtbaar op de muur. En ik kreeg het niet omgekeerd. Uiteindelijk kon ik het wel beamen, alleen wist ik dat het verkeerd om werkte. Nu ben ik er nog steeds niet achter wat ik verkeerd doe.
Ben ik thuis verder gaan zoeken, kwam ik van de regen in de drup. Dus nu hou ik helemaal mijn hart vast wat er volgende week zondag gebeurd. Kan ik de instellingen van de beamer verwijderen en dan alles opnieuw downloaden? Wie weet hier raad?? In de kerk kon niemand mij verder helpen. En dat allemaal omdat er een losse monitor op mijn laptop werd aangesloten, hier thuis.
Wat zou het fijn zijn als ik een laptop helemaal voor mij alleen zou hebben. Waar blijft dat schip met geld??
Vast en zeker ergens verdwenen bij Atlantis...

Voor de rest viel het wel mee vandaag. De zon scheen, Ard ging met Arjan, Ellen en Thijs naar het strand. En vanmiddag hadden we nog een fijne kerkdienst. Waarin we veel met elkaar gedeeld hebben.
Nu nog even genieten van onze zondagavond zonder stress. Alhoewel.... spelletje Kolonisten... gaat soms ook niet helemaal goed :)

1 opmerking:

Unknown zei

ik zag van middag het schip met geld nog in de baai liggen met snorkelen .dus morgen veel sterkte er mee anja weet hoe het moet .