zondag 29 september 2013

Uitgerust.

Vanmorgen waren we natuurlijk al vroeg bij de kerk. Zoals elke zondag. Wat is het toch fijn om elkaar op zondag weer te zien, te ontmoeten. Bij elkaar te zijn, te zingen, te bidden, te leren. En dan daarna samen koffie te drinken.
Na de kerkdienst hebben we thuis ook nog een bakkie koffie gedaan, met Joram. Heerlijk relaxed op de achterporch.
De kinderen vermaakten zich met van alles en nog wat, maar vooral met alles wat op de laptop te doen is. Al wilden ze er wel even bij komen voor een glas fris en wat chips.
Tussen de middag hebben we het ook maar simpel gehouden: broodje gezond. Er was nog genoeg sla over van gister bij de wraps.

'stilleven' van wier


weer eens een dikke jongen op de foto gezet...

Lekker vroeg waren we klaar om naar de baai te gaan. Iedereen mee, bij de laptop vandaan gesleurd. Tijd voor afwisseling en een beetje gezonde zeelucht. Alleen ik bleef thuis, kon ik vast de soep voor vanavond klaarmaken: zelfgemaakte kerriesoep. Ze zijn er allemaal dol op, alleen vond Thijs de vermicelli geen goed idee. Dat had ik er door gedaan omdat het nog een klein restje was... Ik heb hem plechtig beloofd dat ik dat de volgende keer niet weer zal doen.
Dus ben ik eerst een poosje in de hangmat gegaan. Maar eigenlijk was het daar te warm voor...

Ard heeft Joram laten zien hoe het werkt met een Hawaïan sling. Bijna hadden ze nog een grote morene gevangen.



In ieder geval was iedereen weer goed uitgerust, kunnen we de nieuwe werkweek weer aan...

Geen opmerkingen: