zondag 1 september 2013

Nagenieten

Ellen was nog aan het nagenieten, vandaag. Ze zei dat het gister de mooiste dag van haar leven was. Ik hoop voor haar dat er nog mooiere komen, maar toch. Fijn om te merken dat ze echt genoten heeft.
Voor mij is het ook nagenieten. Sowieso, omdat het allemaal vlekkeloos verliep. En ook omdat we weer minstens tot maart hebben voordat er weer een kinderfeest in elkaar geknutseld hoeft te worden. Nee, ik ben niet creatief in die dingen. Ik slaak altijd een zucht van verlichting als ik het weer overleefd heb. En dan mag ik nog blij zijn met 3 jongens, waar Ard altijd het grootste aandeel in de feestvreugde heeft.


Dus vandaag hadden we een rustdag. Ard moest wel een preek lezen, maar dat geeft hier niet zoveel stress. Daarna was er stage-opvang bij ons. Niet dat dat heel druk bezocht was, maar evengoed was het erg gezellig. Er was een nieuwe stagiaire, uit Nijmegen, die, hoe toevallig!, Dirk en Rienke kent. Aangezien we verder ook genoeg aanknopingspunten hadden, werd het een leuke meeting. Zij was trouwens niet de enige, Bob kwam ook nog even langs en Arco en Marieke, die bij Encelia werken (voorheen Hebron).


Ard ging vanmiddag nog even met Ellen en Thijs naar de baai. Waar hij een inktvis aan de haak sloeg. Thijs was erbij. Die vond het wel leuk. Maar de inktvis had zichzelf aan de haak geslagen, zodat hij ook zelf er weer vanaf kon gaan. Dus geen inktvis thuis... De lionfishes lieten zich niet zien, vandaag. Misschien hebben ze de schrik in de vinnen van de vorige acties van Ard.


En nu ligt alles (bijna) weer in bed. Goed nadenken hoe het ook al weer zit met gym enzo. Het zit al bijna in mijn systeem. Morgen Thijs. Dinsdag Ellen en Arjan. En dat na 3 weken...

Geen opmerkingen: