vrijdag 25 januari 2013

Een lekker zonnetje

Vanmorgen heb ik op de Dividivi gewerkt, omdat ik er gister niet was. Heel groep E (van Ellen) is bij mij langs geweest. Allemaal zijn ze getoetst, de afgelopen weken. Bijna allemaal zijn ze ook omhoog gegaan. Helemaal trots, natuurlijk. En ik ook, want misschien helpt het best wel dat de bieb nu iets is: in elk geval vinden ze het leuk om boeken te lezen en bij mij te komen ruilen! Houden zo.
Alle B-boeken zijn nu geplastificeerd. Volgende week de C-boeken.

En vanmiddag gingen we naar de baai. Ard was ook thuis, vanmiddag. Omdat hij morgenochtend moet werken. Die had Thijs, en Arjan, van school gehaald. Arjan had mazzel: Nederlands viel uit, 2 uur eerder vrij. En dan nog mee kunnen rijden met papa. Dan ben je echt vroeg thuis.
Ik had met Ellen nog boodschappen gedaan. Dus wij waren iets later. Gaf ook niet, want pas toen wij ons goed en wel geïnstalleerd hadden aan het strand begon de zon te schijnen. Terwijl we in de verte op zee de buien voorbij zagen trekken.




Het was zelfs zo lekker dat we met z'n allen flink verkleurd zijn, om niet te zeggen: verbrand. Althans, onze Nederlandse gasten. Ja, dat krijg je met je witte velletje, dan gaat het extra hard.
Jolien heeft genoten van het snorkelen.






Vraagt ze aan mij: hoe vaak ga jij snorkelen? euhhhhh, zal ik het bekennen?? Nooit...
Ik geniet wel van de foto's.
Het lekkerste aan het strand vind ik: onder de palmen, met de zon erboven, en dan een boek erbij. Dat is voor mij het toppunt van genieten.

Theo vond dat hij niet kon judoën. Ik vond het dubieus. Maar goed, niet naar judo, dan kun je wel de power point maken voor zondag. Dat heeft hij gedaan. Al moet ik het nog wel nakijken. Zal er maar niet van uit gaan dat het klaar is....

Morgen dus op tijd uit bed. Ard naar kantoor, daar gaan ze de hele boel opruimen. Volgens Ard moeten er minstens 2 containers troep weg. Wat zou hij bedoelen: vuilcontainers, kliko's? Of 20-voeters...?
Ik ga met Arjan en Ellen naar de stad. Arjan naar het Plaza-hotel, bootje bouwen. Ellen en ik (met Leo en Marlies en kids) ff een rondje door de stad. Hopen dat de gezelligheid al vroeg begint.



2 opmerkingen:

Unknown zei

Ja, ik weet het zeker. Die bieb van jou helpt! Dus inmiddels ben je onmisbaar voor de leerkrachten en de kids! Die nederlandse gasten zien eruit alsof ze het naar hun zin hebben. Kan me er iets bij voorstellen. Nog .... uh .... 3 weken werken en dan ...uh ... 35 nachtjes slapen!

Susan zei

Wat mis ik het strand in Curaçao zo. Na de onderwaterfoto's te hebben gezien, wil ik weer zo snel mogelijk terug. Ik ben een fervente snorkelaar en heb vaak genoten van al het onderwaterleven in Curaçao. Ik hoop dit jaar nog vakantie te kunnen vieren met mijn gezin op het eiland.