zondag 6 januari 2013

Uit

Het was weer een spannend boek. Toch nog aardig wat uurtjes zitten lezen, gister. Zodat de blog er bij inschoot, gisteravond. Maar nu heb ik het boek dus uit. Het liep heel anders af dan ik eerst dacht. Dat vind ik zo knap van Patricia Cornwall, dat je tot de laatste bladzijden echt niet weet wie het nu gedaan kan hebben. Uiteindelijk is het heel iemand anders dan ik dacht.

Gistermorgen heb ik het appartement schoongemaakt. Overal een sopdoek overheen, keuken, badkamer. Alles weer fris. De ramen moeten nog, maar er zijn veel buien, gister en vannacht. Beetje zonde dan van het werk. Misschien morgen nog even.
Gistermiddag zijn we naar de baai geweest. De zon scheen wel tussen de buien door, maar toen we 2 buien gehad hadden hebben we de derde maar niet meer afgewacht.
Ondertussen is Ard nog steeds niet beter. Hij hoest en hoest, heeft geen energie. Is vanmorgen ook niet meegeweest naar de kerk. Maar kon de dienst van Zeewolde beluisteren. Toch heel fijn, die technische ontwikkelingen.

Gisteravond zijn opa en oma een drankje komen drinken. Heel gezellig, in alle rust.
Vanmorgen dacht ik alle kids weer mee te krijgen, maar ze wilden veel liever nog bij tante Norin zijn. Alleen Theo is met mij mee gegaan, nadat ik hem heel lief heb aangekeken. Wij zijn een poosje naar de verjaardagen van Wouter en Vera geweest, op Baya-beach (na kerktijd...). Lekker even bijgekletst met verschillende mensen.

Nu heb ik nog een dun boekje liggen: Kaas, van Willem Enschot. Theo vond het niks aan om te lezen, dus wilde hij graag mijn mening. Nodigt natuurlijk niet echt uit om daar dan eens lekker aan te beginnen. Toch wel doen, kunnen we het er samen over hebben. In elk geval leest hij wel alles wat er op zijn lijst staat. Heerlijk als je van lezen houdt!

Geen opmerkingen: