zondag 13 januari 2013

weerbericht

Daar is hier meestal niet zo veel aan te beleven. Maar ik zag dat er in Nederland, hoe dan ook, geschaatst gaat worden, de komende week. Leuk hoor. Ik zal aan jullie denken als ik in het zonnetje zit. Als je dan toch winter moet hebben, dan maar liever met ijs (en wellicht sneeuw...?). Al ben ik niet jaloers.
Ons weerbericht is af en toe een bui. En 27 graden. Vandaag hadden we weer zon! Na een paar grijze, druilerige dagen voelt dat wel heerlijk. Ard is dus vanmiddag dan ook lekker naar de baai geweest. Overigens vond hij het daar frisjes. Wind van zee, enzo.
Vanmorgen zijn we eerst naar onze eigen kerk geweest. Hebben we het Avondmaal gevierd. Een fijne dienst. Aan het eind is Ard met Theo en Arjan snel vertrokken naar de kerk in de stad waar een dienst was die speciaal voor de VPCO was. Met voorbede voor het christelijk onderwijs. En een preek gericht op de jeugd.
Om half 1 waren ze weer thuis. Toen waren wij ook al thuis, na koffie te hebben gedronken bij een gemeentelid (Gerard, voor de ingewijden).
Omdat ze toen al een hele ochtend kerk hadden gehad ben ik vanmiddag alleen naar de kerk geweest. Samen met Rianne, dat wel.
Theo was vandaag nog druk met zijn foto-film. Het wordt heel leuk. Het was dus de bedoeling dat ze het samen zouden doen, Theo met een klasgenoot. Die jongen komt straks heel gemakkelijk aan een goed cijfer! Als het klaar is zal Theo de film wel op You Tube zetten, schat ik in.
En dan hebben we het weekend al weer achter de rug. Nog een weekje doorzetten, dan komen Leo en Marlies. We tellen de dagen af!

Geen opmerkingen: