vrijdag 20 december 2013

Veel gedaan, vandaag!

Vanmorgen werden we al vroeg gewekt door de regen. Ard heeft de ramen dichtgedraaid en is met Ellen vertrokken. Ik zou Theo en Arjan naar school brengen, die hoefden er pas om 8 uur te zijn. Dus ik mocht me nog even omdraaien in bed, de wekker ging pas om 7 uur. Heerlijk, alleen een nadeel dat je dan pas veel later op gang bent...
Het appartement moest vandaag weer schoon zijn voor onze volgende gast. Dat was even hard doorwerken. Een flinke lading was weggewerkt. Gelukkig was het overdag droog en zonnig!
Om 12 uur heb ik Ellen van school gehaald, daarna boodschappen gedaan bij de AH en toen via de Albert Schweitzer naar Dolfijn FM.

Ze hadden weer de actie: Voor ieder kind een kerstcadeau. Wij hebben er daarom ook 2 cadeautjes gebracht. Voor de arme kindertjes... Overigens krijgen onze kinderen ook geen kerstcadeautjes, maar daar maken ze geen punt van. Wij hebben natuurlijk net Sinterklaas gevierd, dat wel.

Lopend via de nieuwe Boulevard, kwamen we langs al die nieuwe winkeltjes. Wow, wat is het daar mooi geworden! Ik heb Ellen beloofd om nog een keer samen daar langs te lopen, hebben we de tijd om alles te bekijken.

Toen moest er 's middags nog meer gesopt en nog meer was opgevouwen worden.
Gingen de kinderen lekker op het leeggetrokken stuk grond voetballen... Nadat het vannacht zo had gehoosd... De modder zit dus overal! Weer een lading kleren in de was. Tja.

 vandaag kon deze jongen niet aan het werk...
 
kerstsfeer en vakantie! 




vandaag had Ard zijn kerstdiner....
 
Maar in ieder geval heeft iedereen nu Kerstvakantie. Behalve ik, maar gelukkig werk ik niet 100 %, dus heb ik ook nog wat dagen vrij.

We zijn hier wel in de koude dagen beland, zeker na de regen van vannacht. Met een vest aan heb ik het nog koud! En ik ben niet ziek... Hopen dat de zon morgen weer schijnt.
Ard had vanavond last van een verliefde papagaai..

Geen opmerkingen: