zondag 1 december 2013

Gezellig!

Vanmorgen was de afscheidsdienst van ds. van der Scheer. Hij had een mooie preek over de laatste hoofdstukken van Job. Als afsluiting van een serie.


de traditionele mok wordt overhandigd door Gerard


Na de kerkdienst, waarin we ook het Avondmaal gevierd hebben, was het koffiedrinken bij de familie Zeeman. Die hebben een waanzinnige tuin! Wow, Theo en Arjan waren niet mee, Anja had hun thuis afgezet. Maar ik geloof dat Arjan er spijt van had, achteraf.
Ze wonen tegen een hoge heuvel aan. Hun tuin loopt heel hard af. Ze hebben dan ook een enorme kabelbaan van boven naar beneden. Geweldig, meters en meters lang. Verder een paar schommels, een tuinhuisje, een trampoline en een hut.
Het was erg gezellig, dus. Goed om ook weer bij te praten met Gerard en Aïda, die naar Duitsland geweest waren.
Verder heeft Ard een afspraak gemaakt om zaterdag mee te gaan naar Klein Curaçao (op de boot...) want iemand gaat de uitdaging aan om te zwemmen van Klein Curaçao naar Curaçao. Wim, uit onze gemeente, vaart mee in een kajak en Kees is dan nog met zijn grote boot in de buurt voor assistentie in geval van nood. Ard heeft zichzelf aangeboden als fotograaf. Altijd beter dan dat hij mee wil zwemmen... Ard heeft al eens van Bonaire naar Klein Bonaire heen en weer gezwommen, maar dit is andere koek, ongeveer 10 keer zo ver...

Vanmiddag heb ik even lekker bijgeslapen. Ard was met Ellen en Thijs naar de baai. Waar het ook gezellig was met allerlei bekenden.



Theo is inmiddels door de griep te pakken genomen. Gister hoestte hij al, en vanmiddag zei hij: ik voel me warm en koud... Tja, koorts dus. Morgen maar even rustig aan doen, thuis. Dan zien we dinsdag wel weer.

Nog even wat grappige blogfeiten, jullie zien deze statistieken normaal niet als lezers, maar dit is ons publiek:
Grafiek van populairste landen onder kijkers van de blog
ItemPageviews
Nederland 

77600
 
Curaçao

9483
 
Verenigde Staten

4213
 
Nederlandse Antillen

3372
 
Duitsland

1579
 
Rusland

900
 
Turkije

708
 
Caribisch Nederland

688
 
Frankrijk

611
 
België
 
Herken je jezelf? Dit is de top10...
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve familie Vreugdenhil,

Met veel plezier volgen we jullie blog. Twee weken geleden zaten wij nog op jullie heerlijke eiland, nu weer terug in ons koude landje. Yvette en ik sprongen een gat in de lucht na het zien van de foto's van de jonge zwemmer. Wat een feest dat hij al zo snel weer op de been is. Zo snel had ik niet verwacht. Een pak van mijn hart zal ik jullie vertellen. Het gebeuren is nog vaak door mijn hoofd gegaan. Ondertussen zijn we weer aan het werk, maar Mauk onze oudste vraagt nog steeds of hij met Ellen mag gaan zwemmen bij het strand. Heel veel liefs dus van Mauk aan Ellen. Wij wensen jullie vanuit Nederland alle geluk toe en wij blijven jullie volgen. Hopelijk tot snel!!!

Familie Geijsen
Den Bosch