donderdag 5 december 2013

Vol verwachting klopt ons hart...

Logistiek gezien was het voor ons veel handiger om op vrijdag Sinterklaas te vieren. De kinderen gingen daarmee akkoord. Niet dat dat doorslaggevend is, maar het is wel fijn om zoiets democratisch te beslissen. Zodoende zijn bij ons alle voorbereidingen nog in volle gang. Ik hoop dat het rustig is, morgen op Muizenberg, dan kan ik nog iets zinnigs produceren. En dan moet ik ook nog mijn surprise in elkaar knutselen.
Op sommige slaapkamers is het een puinhoop. Dat wordt nog hard werken, voor sommige personen, zaterdag.

In elk geval is het appartement schoon en netjes, want dat was voor mij het meeste werk, vandaag. En bewoond! Heel gezellig... Onze gasten zijn veilig en wel geland. Was natuurlijk nog even spannend, vanwege de storm, vanochtend in Nederland. Maar ze laten de intercontinentale vluchten toch zo lang mogelijk doorgaan. En zo kwamen ze hier 3 kwartier te vroeg aan. Gelukkig had ik het net op tijd door. En is het maar een klein eindje rijden naar Hato, vanaf Blue Bay.

Thijs had vandaag wel het Sinterklaasfeest op school. Hij was erg enthousiast, leuk, gezellig. Pepernoten gekregen en een paar spelletjes voor in de klas. Ze hadden een film gekeken.
Ellen viert het morgen op school. Meester Wendell had ze nog een beetje gevoerd. En Ellen was toch al zo hyper! Die geniet met volle teugen van alle voorpret en de spanning.
Ellen en Zita, hartsvriendinnen

Theo was nog weer een dag thuis. Ik denk dat we nu het ergste wel gehad hebben. Nog maar even extra aan de vitamine C, want dat helpt... Alhoewel sommige mannen beweren dat een borrel beter helpt.

Dus nu nog even lekker slapen en dan morgen het "heerlijk avondje" vieren!

Geen opmerkingen: