vrijdag 9 november 2012

geen nieuws

Dit is een blog over alles waar we niet over zullen spreken. Grapje.

Ard is namelijk nog naar een spannende locatie geweest. Waar hij spannende dingen heeft beleefd, waar hij niet over mag schrijven. En ik dus helaas ook niet. Wordt vervolgd in april. Maar het was erg leuk. Omdat het belangrijk is dat er straks een spannende en verrassende happening op het witte doek verschijnt vanwege een gebeurtenis van hondervijftig jaar geleden, doen we nu wat geheimzinnig. Ook vanwege het feit dat er op internet regelmatig gespeurd wordt naar 'lekken' door het zoeken op bepaalde sleutelwoorden, gaan we die woorden nu dus niet zeggen, want dan is Ard de sjaak...
Oke, hij heeft 'een tekst' gehad van 2 woorden, in het nederlands de commando's 'knielen en schieten' en  de buskruitlucht zat in zijn kleren, maar die moest'ie weer inleveren in de 'wardrobe-truck'.

Verder heeft Theo ook een leuke dag gehad waar we het niet over zullen hebben. Hij is net thuis, half 12, en dat is een beetje laat.
Grenzen, wat zijn dat ook al weer??

Thijs was lekker thuis, vandaag. Die wilde spelletjes doen. Dat vond ik een goed idee. Dus hebben we Kolonisten van de Lage Landen gedaan. Maar dat is een mega-lang spel. Waarna hij ernstig teleurgesteld was dat we niet meer spelletjes gingen doen. Hij heeft het er over gehad totdat hij naar bed ging. Hier hadden wij duidelijk verschillende verwachtingen...

Tussen de middag heb ik Ellen opgehaald en daarna Rianne. Thuis hebben we tosti's gegeten en toen zijn Ellen en Thijs aan hun huiswerk gegaan. Er moest eerst nog gewerkt worden, daarna mochten ze met Rianne naar het strand.
Ik moest nog boodschappen doen, en medicijnen halen en een nieuwe verwijzing voor Thijs. Zo was de middag snel om.
Gelukkig wilden Rianne en Rozemarijn blijven eten. Heel handig! Kon ik daarna weg om Theo op te halen. Alleen wist ik geen huisnummer, wel de straat. Maar daarmee kom je er niet, bleek wel.
Dus ben ik onverrichter zake weer naar huis gegaan.

Toen zijn Arjan en ik bezig gegaan met de power point voor zondag. Hebben we dopen, weer een formulier om in de presentatie te verwerken... Duurt even voordat we daar mee klaar zijn. Morgen maar verder.
Al met al een dag vol verrassingen.

Geen opmerkingen: