donderdag 8 november 2012

Oké

Auto opgehaald, en voorzover ik het kon bekijken is tie weer oké. Ik kan tuteren! Erg grappig. Lang geleden. Hij geeft zelfs een piepje als ik de auto op slot draai. De temperatuur blijft laag als ik rijd. Het olielampje zwijgt in alle talen. Oftewel, alles werkt weer zoals het moet. Nu snel verkopen, dus. Wie wil?



Vanmorgen heeft Ard Ellen en mij afgezet bij de Dividivi. Daar heb ik rijen boeken voorzien van een stuk tape, omdat de gekleurde stickertjes er bijna al weer afgingen.
Ellen haar groep kwam nieuwe boeken lenen. Ik vond zelfs nog een grote doos met boeken en een tas. Het stond al meer dan een week op de tafel, maar ja, ik verwachtte niet dat daar iets voor mij inzat. Dus ik had er gewoon nog niet in gekeken. Tot ik op het idee kwam om de boel aan de kant te zetten en er ineens een brief te voorschijn kwam. Dat was een leuke verrassing! Cadeautje van de bieb van de Marnixschool.
Volgende week maar labelen en in de kast zetten. Weer een beetje vulling...



Vanmiddag heeft Arjan thuis aan een opdracht gewerkt met een klasgenoot. Leuke jongen! Van mij mogen ze vaker samen werken. Zaterdagmiddag gaat Arjan naar hem toe. Prettige bijkomstigheid: hij woont in Julianadorp. Lekker dichtbij, dus.
En Arjan heeft zijn rapport. Ziet er super uit. Alleen voor Spaans en Papiamentu een 5. Daar gaan we dus aan werken. Volgende rapport een 6?? De rest is 3 zevens, veel achten en negens.
Nou, zegt Thijs, niet eens een 10?? Voor Nederlands kan je toch best een 10 halen.
Ja ja, niet te bijdehand, kleine smurf. We zullen jouw rapport nog maar even afwachten.
Trouwens, Thijs had vandaag een 5 gehaald voor schrijven. Daar doen we maar niet te moeilijk over, tenslotte doet hij zijn best om dat te verbeteren. Wordt aan gewerkt.

Ellen had buikpijn voor morgen. Haar juf heeft een studiedag en ze worden over een aantal klassen verdeeld. Ellen had al een klokje horen luiden over de juf waar zij morgen bij zit. Streng en ze lacht nooit. Ze heeft wel een beetje gelijk. Maar het is maar voor 1 dag, Ellen.

1 opmerking:

Stijnie zei

Hé Arjan, gefeliciteerd met zó'n mooi rapport!
Het bevalt dus goed op de nieuwe school! Fijn!
Nu maar thuis Papiaments praten, kan iedereen gelijk mooi oefenen. Succes!