donderdag 29 november 2012

Sinterklaas...

Ellen heeft Rianne gecharterd om te helpen met een Sinterklaas-surprise.

 De slimmerik: zorgt ze er eerst voor dat ze al haar huiswerk al op school af heeft. Die twee zijn dus vanmiddag een poos bezig geweest met geheimzinnige werkzaamheden. Dat wil zeggen, gedeeltelijk geheimzinnig. Eerst heeft Ellen allerlei materialen verzameld die ze nodig had. Zodat Theo met één oog al zag wat het moest worden en voor wie het zou zijn.


Arjan heeft zich daarom opgesloten op zijn kamer. Geen idee wat hij doet, voor wie, welk cadeautje...
Ik heb zo'n vermoeden dat er zaterdag nog wel iets gedaan moet worden. Bij mij wel, in elk geval.
Sinterklaas kwam vanmorgen ook even langs bij de Dividivi. In de gedaante van Norin: ze nam een paar grote boodschappentassen met boeken mee. Leuk, leuk! We hebben gezellig een bak koffie gedronken, samen.

Ard is naar de kerk: oefenen met de band!

Omdat we in de gemeente nog met Ruth bezig zijn, zocht hij op internet naar liedjes daarover. Stuit hij op een compleet project voor Advent/Kerst. Van 'Vertel het maar'. Zo te downloaden, muziek, knutsels, alles zit erbij. Kunnen we mooi gebruiken, de komende weken, lijkt mij.

Ik moet morgen maar eens achter mijn gezondheidsverklaring aan voor het rijbewijs. Want ik las dat ze met acties bezig zijn bij het Bureau Rijbewijzen. Dat gaat me een hoop tijd kosten, ben ik bang! Maar ja, uitstellen gaat straks nog meer kosten.
En dan gelijk maar eens nieuwe recepten zien te scoren bij de huisarts. Ook zo'n tijdrovend project.
Eén troost: Ard is vrij en gaat aan het klussen. Yes!


Geen opmerkingen: