vrijdag 23 november 2012

Gloeiend

Ellen en Thijs waren vrij vandaag. Bezinningsdag voor meesters en juffen. Ellen kreeg een vriendinnetje te spelen: Jena. Dus wij zijn vanmorgen al om kwart over 11 naar de baai gegaan: het was heerlijk weer.
En dan te bedenken dat men in Nederland in kou en regen en donker zit...
Maar ik was de zonnebrandcrème vergeten. Dom, dom. Dus nu gloei ik aan alle kanten (waar mijn bikini niet zat...) Mag Ard mij straks eens lekker insmeren. Hij heeft Ellen ook al gedaan, want die zag ook iets te rood.
Thijs heeft zich een groot deel van de dag vermaakt bij de bar. Kuiert steeds over het strand met een nieuwe collega. Hij had het steeds over die nieuwe jongen. Keek ik toch eens goed vandaag, is het een meisje. Ze heeft super kort haar en de kleren die ze draagt zijn ook een beetje sekse-neutraal. Zegt Thijs: het is wel een jongen en hij heet Kimberley.
Maar Thijs, dat is echt een meisjesnaam.
Ik durfde het niet aan om tegen hem te zeggen: Kijk eens goed, ze heeft echt borsten...
Voor hetzelfde geld zegt hij alles tegen haar. Dat lijkt me dan weer niet zo leuk voor haar.
Ellen en Jena hebben heel veel gesnorkeld. Het zeepaardje weer opgezocht. Ellen is er nog steeds helemaal weg van. Jena had ook nog nooit een zeepaardje gezien, die vond het ook prachtig.


Vandaag waren er geen opnames voor Tula waar een van de mannen Vreugdenhil aan mee deed, maar de foto's van gisteren zijn wel op de officiele site gepubliceerd, dus die kunnen we met jullie delen!!
 
 
 

Aan het begin van de middag kwamen Rianne en Rosemarijn ook. Rianne had net op tijd mijn mailtje gezien. Gelukkig hadden ze hun zwemspullen al mee. Die kun je hier maar het best voor de zekerheid altijd in je auto leggen. Je weet maar nooit of je ergens een baai tegenkomt...

 
Ard had vandaag weer eens een andere activiteit. Als waarnemer observeren bij een grote rampenoefening op Hato. Het was spectaculair. In elk geval hebben ze (er was ook een collega mee) er veel van geleerd voor de scholen.

 
 

Alleen Theo en Arjan hadden gewoon school. Die kwamen gewoon vanmiddag thuis en gingen gewoon aan hun huiswerk. Heel stoer.
En Arjan heeft vanavond ook nog de presentatie voor zondag gemaakt! Heerlijk, die grote jongens die hierin meehelpen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

OOO Ard, wat zie je er als een wilde man uit. Fantastisch dat haar!Ben benieuwd naar de film. Heerlijk idee dat we met de première erbij zijn als God dat wil. Ik zit op dit moment met kippenvel achter de computer en zie naar die heerlijke warmte uit. Hoop wel dat Ard zijn haar dan weer gekortwiekt is.

Stijnie zei

Wat een avontuurlijk leven daar op Curacao!
En wat zie jij er gevaarlijk uit Ard! Gelukkig dat ik je nooit zo tegen ben gekomen!
Is rood inmiddels weer bruin, Mariëtte en Ellen?
Fijn weekend.

Mariëtte Koops zei

haha, ja, rood is weer bruin, zeker na vandaag! En Ard is zijn wilde haren ook weer kwijt...