woensdag 14 november 2012

Taxi

Vandaag weer het gevoel gehad dat ik een taxibedrijf heb. Ard was al om kwart voor 6 de deur uit. Richting Bandabou, lekker schieten en klimmen!


Dus ik heb de kids naar school gebracht. Half 7 weg, 20 over 7 weer thuis. Netjes gedaan.
Even tijd om het één en ander in huis te doen, mail checken, en andere onzin. Om 10 uur weer de deur uit: nog een keer naar de Botica. Nu vertelden ze dat er geen Concerta 54 mg meer is. Het agentschap kon ook niet vertellen wanneer het weer komt. Gevolgen van wanbetaling door de overheid. Dit is een invulling van mij, hoor. Maar er heeft de afgelopen maanden genoeg over in de krant gestaan. Kwestie van conclusies trekken. Nu heb ik een dubbele dosis 27 mg meegekregen. Alleen kun je er op wachten dat ook dat op raakt. Hopelijk is er dan nieuwe voorraad. Ik zal in elk geval eens informeren bij Ben Bolhuis. Die weet er vast meer van.
Een nieuwe machtiging gehaald bij de huisarts. De assistente had me het verkeerde briefje meegegeven voor de oefentherapeute... Dus nu de goede bij haar gebracht. Toen door naar de Albert Heijn voor de boodschappen.
En vandaar door naar de Albert Schweitzer. Boeken bestellen voor Theo en Arjan om te lezen voor Nederlands en Engels. Verplichte Lijster-serie. Nu snap ik waarom ik die Lijsters overal tegenkom. Wel balen dat ze niet zelf boeken uit mogen zoeken. Dit kost wel weer 135 gulden. Terwijl ik boeken zat heb die in aanmerking komen... Maar ja, wel zo makkelijk als de hele klas hetzelfde leest.
Waar ik ook nog de mentor van Theo tegenkwam. Een prettige toevalligheid, zoals ze zelf zei. Aangezien er enig overleg noodzakelijk was.

Evengoed was ik te vroeg voor Thijs. Maar gelukkig was mijn collega-bieb-moeder er nog. Konden we weer even bijkletsen.
Ik stond trouwens vandaag nog in het Dividivi-nieuws! In januari hopen we helemaal te starten met het uitlenen van boeken. Zag ik... met een oproep voor een een bankje, wat poefjes of een zitzak. Die laatste heb ik zelf bedacht. Toch maar weer fanatieker op Marktplaats.an kijken.

Vanavond (Ard was pas na half 7 thuis) heb ik Theo naar Theatro Luna Blou gebracht. Daar hadden ze een verplichte avond voor CAV. Ik zag net op Versgeperst.com wat ze daar doen. O.a. muziek van Abba en nog wat jaren 70 en 80 muzikanten. Denk dat Theo dat wel leuk vond.

Ard is dus soldaat in de Tulafilm...
 
Nu is Ard er heen om hem weer op te halen. Het loopt alleen een beetje uit. Toch fijn dat Theo daar via zijn vriend een berichtje over stuurde op sms. Alleen zag Ard het pas toen hij al in de stad was.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jouw paradijs staat vol met boeken , er heerst rust en er klotst ook wel een zeetje en er zitten ook allemaal lezende kinderen om je heen.
Mijn paradijs? Vooral rust !!

Mariëtte Koops zei

En vooral een lekker zonnetje!