zaterdag 17 november 2012

klussen en baai

Altijd een leuke combi. Vanmorgen heeft Ard met Theo en Arjan, platen tegen het plafond geschroefd bij het appartement. Aan de buitenkant, nu. Ze waren al geverfd, ben je helemaal snel klaar. De ene helft is nu al klaar. De andere kant moet in delen. Daar zitten 2 vogelnestjes. Beetje sneu als je die achter platen stopt... We moeten er nog een keer foto's van maken, dat is er vandaag niet meer van gekomen. Aan de rechterkant heeft Ard ook de muren al aangesmeerd. Nu nog een paar likjes verf er over, dan lijkt het helemaal af.

Ze belden vandaag dat Ard een map had laten liggen op de set, gister. VPCO, kon niet missen... Een goede gelegenheid om nog even naar San Juan te gaan. Ellen en Thijs wilden liever met mij mee, hier naar de baai. Het was zo heerlijk! De zon scheen, het waaide lekker. Ik heb een paar uur liggen lezen: een spannend boek over een jongen in Colombia die in een soort FARC was gegaan. Thuis in de armoede, dit leek een uitweg. Was het natuurlijk niet.
Het boek was geschreven voor Warchild. Geeft veel inzicht in hoe het leven er daar aan toe gaat. Het spreekt extra aan, denk ik, omdat het (hier) dichtbij is!

Ard ging aan het eind van de middag nog even aan het smeren (buitenkant appartement). En ik kon het hele huis nog stofzuigen. Toen was Janwillem er ook. Die bleef eten enzo...
En vanavond heeft Theo de presentatie afgemaakt. Waarna ik hem nog heb gechecked. Dat was maar goed ook, want er miste een complete psalm. Blij toe dat ik dat nu merkte, en niet morgen in de kerk. In elk geval kan ik nu met een gerust gevoel gaan slapen.
Alles onder controle.

1 opmerking:

Unknown zei

uh?? controle?? zeker weten?? alles??