zondag 9 december 2012

Verbazend...

Dat vraag ik mij toch af. Hebben anderen dat ook?? Van de week had ik al mail van iemand die ik vaag van vroeger ken. Ze komen komend zomer naar Curaçao en vroegen informatie over scholen enzo. En vandaag kreeg ik mail van een stagiaire die in januari hierheen komt. Als ik achterom kijk en zie hoeveel mensen al contact gezocht hebben voordat ze naar Curaçao kwamen. Dan verbaas ik mij erover hoe ze allemaal bij ons komen? Terwijl wij hier nog maar relatief kort wonen. Of misschien wel juist daardoor. Natuurlijk ook wel door mijn geschrijf...
In elk geval is het erg leuk! Iedereen van harte welkom. Wij houden wel van gezelligheid.



Vanmorgen heeft Ard z'n vader hier gepreekt. Over Eben Haëzer, tot hier heeft de Here ons geholpen. Een mooie preek. Arjan heeft gebeamd en ook dat ging goed. Ik kreeg nog een paar tips voor de voorpresentatie. Het was erg vol in de kerk, heel veel vakantiegangers. En dus een gezellige koffiedrink-sessie. Daarna was er stagiaire-opvang, maar niet bij ons.
Wij hebben nu voor de verandering eens samen geskyped met mijn ouders. Ook wel eens leuk, dan hoef ik niet meer na te denken na die tijd over wat ik door moet vertellen. Nog 2 maanden, dan zijn ze hier, bij leven en welzijn.


Er werd voor de afgelopen dagen steeds veel regen voorspeld, maar er komt niks van. Zelfs Ard waagde zich aan een slecht-weer-voorspelling. Er flitste wel flink wat aan de horizon, richting Hato. Maar tot nog toe merken we verder niks. Het waait een beetje, maar gewoon, lekker een windje. Geen storm, geen regen, geen bliksem meer.
Onze gasten zijn weer vertrokken naar Nederland. Rianne blijft nog een paar nachtjes logeren. Het was weer vreselijk gezellig! We hebben altijd leuke gasten. Nu wachten we op onze Bonaire-mensen. Verheugen we ons ook met elkaar op!!


Nog minder dan 2 weken dan begint de kerstvakantie. Yes, nog maar 9 keer vroeg uit bed.

Geen opmerkingen: