zondag 10 februari 2013

carnavalszondag...

kerk, baai enz






Net of wij carnaval gevierd hebben... Nee, dus. Vanmorgen, op weg naar de kerk om 8 uur, konden wij er nog net langs komen. Dan hebben al veel mensen zich geïnstalleerd langs de route. Ik moet er niet aan denken om daar een hele dag te zitten koekeloeren. Maar ik ben dan ook geen Curaçaoenaar. En ook geen Brabander... Carnaval, daar heb ik helemaal niets mee.
Na kerktijd (mooie preek, trouwens! Over roeien met de riemen die je KRIJGT, naar aanleiding van het verhaal van Petrus die over het water liep, wegzonk en gered werd door de Here Jezus) zijn we al vlot naar huis gereden. Via een ommelandse weg, sight-seeing Curaçao, kwamen we thuis. Met een risje stagiaires achter ons aan.
We hebben het heel gezellig gehad met elkaar. Er waren dus weer nieuwe stagiaires gekomen. Allemaal juffen in spé, bij Thijs op school. Met elkaar koffie drinken, fris, en soep eten.
Toen ze afgenokt waren zijn wij naar de baai gegaan. Het was niet heel zonnig, net lekker genoeg om een poosje te liggen en te lezen. Oma is nog even gaan zwemmen, Ard en Rianne hebben gesnorkeld. Maar ik vond het wel prima op mijn bedje!

Ellen mag nog een nachtje bij Rianne logeren. Ze vind het geweldig, zo'n grote zus...
Nu nog een paar dagen rustig aan, uitslapen, beetje leuke dingen doen met z'n allen. Heerlijk, zo.

Geen opmerkingen: