maandag 25 februari 2013

Dagje West

Vanmorgen zijn we, papa, mama en ik, naar de noordkust gegaan. Eerst bij Shete Boka gekeken. Het waaide stevig, dus er waren flinke golven. Het blijft mooi, ik zou er elke week wel willen kijken. Die kracht achter de golven waardoor het water meters omhoog stuift.


We hebben een rondje gelopen van Boka Tabla naar de Natural Bridge en weer terug naar de auto.
Daarna hobbel-de-bobbel naar Boka Pistol gereden. Daar wordt het water in een smalle spleet geperst en weer teruggegooid.




Toen gingen we eten bij Jaanchies. Alleen liep het daar goed fout. We hebben 2 uur gewacht op ons eten. Vervolgens was de zeebaars van papa te taai om te kauwen... Balen, hoor. Aan verschillende tafels werd er gemopperd en gevraagd of het een beetje opschoot. Nee, dus. Er gingen zelfs mensen weg! Wij kregen toen net ons eten, daarom zijn we maar blijven zitten. Jammer, het was geen succes.
Tot ziens, zei het meisje bij de kassa. Nou, voorlopig maar even niet.



Bij playa Forti hebben we even naar beneden gekeken. We hadden onze zwembroek niet aan, daarom zijn we niet gesprongen...

Op de kaart stond een 'butterfly-garden' waarvan ik me steeds al afvroeg wat dat zou zijn. We zijn daar gestopt en ik heb gevraagd wat dat kost (we blijven hollanders...). Ze hadden op dit moment niet zoveel 'spinnen' zei het meisje, ik denk dat ze 'vlinders' bedoelde. Als je tenminste een vlindertuin hebt! Maar daarom kostte het nu maar 7 gulden per persoon. Nououou... dat vonden we toch een beetje te gek. Het zag er allemaal erg duur uit en erg luxe. Niet echt wat we verwacht hadden.

Even overlegd met de kaart erbij. Wat doen we?? Laten we lekker naar Blue Bay gaan en daar van de baai genieten. Zo gezegd zo gedaan. Het was nog even heerlijk op het strand.



Aangezien Ard met de kinderen naar Target was en Thijs bij Kiet was, konden we net zo lang blijven als we wilden. Dat was tot zonsondergang. Echt genieten!

1 opmerking:

Anoniem zei

sheta boka is inderdaad erg mooi. hanna en ik hebben er ook poos rond gelopen.
jammer dat het eten niet lekker was.
mooie afsluiter de zonsondergang
liefs klarieke