donderdag 29 augustus 2013

hè hè

Voorlopig zijn we door de info-avonden heen. Het lijkt soms wel een marathon. Maar even goed was het een leuke avond. We zijn nog steeds erg tevreden over de school van Theo en Arjan. Lekker overzichtelijk, we kennen al heel veel leraren, spreken sommige docenten zelfs erg vaak. Er is een goede sfeer.
We gaan er weer voor, dit schooljaar. Ik heb de moeder van een nieuwe vriend van Arjan gesproken. Blijkt ze Ard goed te kennen van de CHE tijd op Bonaire. Heel grappig.

Vanmorgen heb ik eerst even tijd genomen om rustig de dag te beginnen. Theepot, boek, opkomend zonnetje. Heerlijk!
7.00 uur, de zon komt op...

later op de ochtend, zo blauw is de lucht niet vaak!

Daarna ben ik wel actief geworden. Want bij gebrek aan een secretaresse heb ik gisteravond aangeboden om de notulen te doen. En dat heb ik vandaag gelijk maar afgemaakt. Notulen klaar, naar Ard gemaild. Die heeft ze zelfs al weer doorgemaild naar de rest van de kerkenraad. Dat schiet gelijk lekker op. Al ben ik er wel een hele tijd mee bezig geweest. Vooral het voorzichtig formuleren vergde enige geestelijk inspanning.

En dan tussendoor nog de was doen, ons bed verschonen, de slaapkamers enigszins fatsoeneren... Voor je het weet is de ochtend om. De tijd vliegt op zo'n ochtend.
Daarna ben ik maar weer eens naar de Centrum gegaan. Nu met een grote zak rijst met beestjes. Het wordt irritant. Het bonnetje had ik al niet meer. Gelukkig kreeg ik het geld wel terug. "Wilt u een nieuwe zak", vroeg de kassajuffrouw.
Nou nee, dank u wel. De kans lijkt me erg groot dat ook daar weer beestjes inzitten. Voorlopig haal ik zulke dingen wel even bij de Albert Heijn. De verse spullen haal ik dan wel bij de Centrum.


Geen opmerkingen: