maandag 5 augustus 2013

Schande...

Tot onze schande kwamen wij er vanmiddag achter dat er nog een Kolonisten-spelletje hier staat van Ben en Katinka. Des te erger, we hebben het niet eens gespeeld! Maar goed, misschien dat we daar nog tijd voor krijgen. Als we gasten uit Brabant krijgen zullen we het meegeven :)
Vanmiddag, toen ik uit mijn werk kwam (met de boodschappen...) zat Thijs al klaar met de laptop: opa en oma wilden skypen. Wat een geluk, opa had het geluid toch voor elkaar gekregen. En oma was al weer thuis uit het ziekenhuis. Alles was goed gegaan, nu rustig aan doen en eind augustus de uitslag van de catheterisatie. Blij toe dat we nu even konden praten...

Daarna vond Thijs dat het tijd werd voor een spelletje. Ha, ik heb van hem gewonnen met Stratego. Op het nippertje, dat wel.
Waarna we met Theo nog een spelletje Machiavelli deden. Gekke jongens, gingen ze elkaar lopen zieken. Thijs heeft soms rare strategieën. Zodoende kon ik vrij makkelijk winnen. Al ben je dan wel een uur verder. Overigens was het wel gezellig. Thijs deed ook heel erg zijn best om niet chagrijnig te worden. Ik waarschuwde hem al dat dit een moeilijk spel zou zijn, kost een paar keer spelen voor je het goed door hebt.

Ard is na het eten nog bezig gegaan in het appartement: vloeren schoonmaken, zodat dat van de week nog een keer gecoat kan worden. Aanrecht in de lak! Nu moeten we eerst nog nieuwe rollers hebben, dan kan ik de muren in de slaapkamers een likje latex geven, ziet het er weer fris en netjes uit.
Verder willen we nog wat advies wat we met de tuin verder moeten. Nog een beetje meer kleur rondom het appartement... Theo zijn baas maar eens aan zijn jasje trekken, die heeft er tenslotte echt verstand van.

Geen opmerkingen: