zaterdag 17 augustus 2013

Rijp

De bananenkam werd in rap tempo rijp. Zodat we vandaag onze gasten en onze achterbuurvrouw verblijd hebben met een stuk of wat bananen. Aangezien we morgen Ellen haar verjaardag vieren, en die van mij, zullen we de visite ook voederen met bananen. Waar moet je heen met een stuk of 70 bananen in één keer. Ook al zijn het maar kleintjes... Toch wel leuk, uit je eigen tuin.
duurt het toch wel een maand of 4-5 voordat bananen helemaal rijp zijn!

Inmiddels hangen de vlaggetjes en de ballonnen. Zijn er al weer 3 geknapt. De cadeautjes zijn ingepakt...

Heb ik 5 cakes gebakken, vandaag. Want we nemen cake mee naar de kerk. Als ik dan toch de koffie moet verzorgen, dan kunnen we het maar beter gelijk goed doen. Het was nog een hele klus, want we hadden weer eens pakken met 'little bugs'. Dat zijn van die kleine vliegjes in je meel. Zo vies! Gister gekocht, ik had de bon nog. Omdat ik toch nog boodschappen moest halen, heb ik die vieze pakken maar meegenomen. Als bewijs. Ik kreeg zo 2 nieuwe pakken mee. Die we toch eerst gecontroleerd hebben op beestjes, het duurde dus even voordat we 2 goeie gevonden hadden: blijken er toch veel meer aangetaste pakken te staan. Wat ik wel verwacht had... Ze zullen in het magazijn wel beestjes hebben, want laatst had ik het ook al bij de viskruiden. Dat is echt smerig. Hopelijk kijken ze nu hun hele voorraad na.

Ard is nu met Theo en Arjan naar Tula. Arjan was nog niet geweest. Dat werd dus tijd. Ben heel benieuwd hoe hij het vindt! (ps: hij is nu net terug; de film was heftig, maar komt wel in de top 5 omdat het zo dichtbij en echt is...)

tijdens de 'kijkdag' van Arjan op de set
 

Nu nog even de laatste hand aan de presentatie voor morgen. Dan ben ik klaar voor vandaag.

Geen opmerkingen: