donderdag 16 augustus 2012

Thijs:

Als Ellen moet helpen met de afwas en Thijs nog even op de laptop mag voordat hij naar bed moet...en Ellen heftig protesteert tegen deze onrechtvaardigheid...zegt Thijs: "Wees blij met je eigen laptop. De kindertjes in Afrika hebben helemaal geen laptop." Kijk, dat is humor. Althans, ik moest er in mezelf erg om lachen. Ellen niet.


Vanmorgen, toen ik ijverig de ramen stond te wassen op de achterporch, kwam ineens Ruben om de hoek. Hij was van plan geweest om naar Mambo te gaan, maar de gehuurde auto kwam de hoge brug niet op. Beetje link, zo'n barrel. Dus is hij terug gegaan om Blue Bay onveilig te maken.... Gelukkig was het net koffietijd en kon ik stoppen met ramenwassen (rotwerkje). En hebben we onder het genot van een lekker bakkie Colombian blend weer eens gezellig bijgekletst.
Vanmiddag heb ik Ellen en Thijs nog naar de baai gebracht. Was een goed idee, Ruben! Ard was ook op tijd thuis zodat hij nog een poosje naar de baai kon. Theo en Arjan zijn daarna naar de golfbaan geweest om daar te vertellen hoe het gegaan was met judo in Miami.
Vanavond zijn Theo en Arjan naar judo geweest en is Ard in die tijd bij tante Erna geweest. Heeft daar een plant meegekregen die ze zelf opgekweekt heeft. Nu nog een plekje ervoor zoeken in de tuin. Gelukkig hoef ik daar niet zo diep voor te graven als laatst Marco en Theo hebben gedaan.
Lekker nog één dagje vroeg opstaan en dan is het al weer weekend.

1 opmerking:

Petra zei

Ha Mariette, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Ellen! Wij vieren morgenavond mijn verjaardag en het einde van de zomervakantie, dus we zullen aan jullie denken! Met zijn 27en en 30 graden in ons achtertuintje...benieuwd hoe dat gaat! Gelukkig staat het zwembad(je) er en ook de tuindouche gaat dan aan. Jullie een fijne dag gewenst morgen!