zaterdag 22 september 2012

Afscheid

Tja, na dat drama in Haren durf je bijna het woord 'feestje' niet meer te noemen. We hebben net het filmpje gezien op NOS. Je snapt werkelijk niet waar ze hun verstand hebben. Waanzinnig. Ik hoop maar dat ze het hele zootje op kunnen pakken. Er zijn in elk geval genoeg duidelijke beelden. Al zal wel niet iedereen er even duidelijk op te zien zijn, maar laat ze dan elkaar maar aangeven.

Wij hadden vandaag echt een feestje. Wim neemt afscheid, na een jaar vrijwilligerswerk. Hij heeft her en der op het eiland flink de handjes laten wapperen! Het dunt erg uit op Veeris....
Ard was al vroeg in de middag naar Caracasbaai gegaan. Met Theo, Arjan en Thijs. Ze hebben eerst bij de zeeverkennerij Ellen opgehaald. Die had macaroni gekookt. Het was erg lekker, zei ze. De pan was ook leeg. Het was moeilijk geweest om het vuur goed aan te krijgen. Misschien moet Arjan nog een keer mee, die is daar goed in.




Toen zijn ze naar Tugboat gegaan. Daar gingen Theo en Arjan weer de touwen op. Ard ging met Thijs en nog een stuk of wat jongelui naar het Hyatt (een hotel) waar ze het water in zijn gegaan om terug te snorkelen naar Tugboat. Maritha (ook van Veeris) heeft ze met de auto erheen gebracht en Ellen reed mee heen en terug. Ze hebben er ruim 2 uur over gedaan om terug te snorkelen. Maar het was wel mooi, zei Ard.





Inmiddels waren er al meer mensen gekomen. Uiteindelijk hebben we lekker met elkaar gebarbecued. Het was reuze gezellig!
Ik heb eerst lekker van mijn rust genoten in onze eigen tuin en mijn eigen hangmat. Pas om half 5 ben ik ook naar die baai gegaan.
Aangezien het niet zo vroeg was dat de kinderen op bed lagen hoop ik dat we ze morgen eruit kunnen krijgen...



Geen opmerkingen: