donderdag 23 januari 2014

Grappig

Grappig, het is dus aanstekelijk, bloggen. Vandaag kreeg ik een berichtje via facebook van iemand die ook op Curaçao is komen wonen met haar gezin. Zij las onze blog al en is nu zelf ook begonnen met schrijven. Leuk voor de achterblijvers...
Verder heb ik vandaag heel hard gewerkt om de slaapkamers schoon te krijgen. Het was ook hard nodig. Dat wist ik natuurlijk wel. Maar ik dacht dat stof wel te kunnen laten liggen voor onze nieuwe schoonmaakster. Haha, die vlieger ging niet op.
Omdat de kinderen hun kamers op moesten ruimen (van mij) zodat de schoonmaakster het makkelijker schoon kon maken, moest ik er zelf wel doorheen. Ach, in elk geval wel weer een lekker gevoel dat voor vandaag het stof en het zand weggepoetst zijn.
Ellen mikte nog een glas van het aanrecht, vanmiddag. Heel fijn. Daarom heb ik ook de stofzuiger maar gepakt en de rest van het huis gezogen.
Tussendoor ben ik nog op kraambezoek geweest. Lekker geknuffeld met een heel klein meisje.

Kirsten kwam bij ons eten. Het was wel een rommelig zootje ongeregeld. Want ondertussen moesten de tassen van Ard en Ellen gepakt. Die gaan morgen naar Bonaire, tot zondag.
En zo tuimelen we bijna het weekend in. Hopen dat ik morgen op tijd de liturgie heb. En dan zaterdagmorgen lekker uitslapen!! Geen zeeverkenners enzo.
Het wachten is nog wel op de kapotte wasmachine. Ard heeft gezegd dat we hem weer terug willen hebben. Want nu weten we ook niet waar we op wachten. Ja ja, zei die man, mijn vriend kijkt nog of hij het kan maken, het ligt aan een stukje van de computer.
Ja ja, het zal wel. Maar we willen toch de wasmachine weer terug. Morgen. Ik ben benieuwd.

Balen, trouwens, dat we afgelopen jaar met zoveel moeite een nieuw paspoort hebben gekregen. Want als je nu een nieuwe aanvraagt is-tie 10 jaar geldig. Was vandaag hier op het nieuws. Helaas, wij krijgen het hele circus dus over 5 jaar nog een keer.
In elk geval heb ik wel een mooi paspoort om straks een reisje naar Nederland te maken. Nu nog toestemming van personeelszaken voor mijn vakantiedagen... Hopen dat ze dat een beetje gauw kunnen beslissen.

Geen opmerkingen: