dinsdag 21 januari 2014

Verbouwing

Tot mijn grote verrassing was er in de afgelopen dagen heel veel gedaan aan de verbouwing bij het Lab. Ons nieuwe magazijn ziet er erg mooi uit. Keurig geverfd, nieuwe plavuizen, ramen netjes afgewerkt. Niet te geloven hoe snel het gaat! Vorige week waren ze nog druk aan het breken en weer opbouwen en nu is die ruimte al weer bijna klaar.
Moesten ze wel vandaag met de stroomvoorziening bezig, dat is natuurlijk even slikken. We werden gewaarschuwd. Ze hebben ook gewacht (al dan niet expres) tot we het meeste werk af hadden. Om half 12 ging het eerste deel eruit. Waaronder de computers. Ik kon nog net een werklijst printen voor verzending, daar staat dan alles op wat naar een ander lab gestuurd moet. Pfff, blij toe dat ik daarmee op tijd was, want anders had ik die hele lijst moeten schrijven!
Even voor 12 gingen zelfs de lampen uit.... toen konden we weinig meer doen. Ik kon alles wat ik klaargezet had verpakken en verzenden. Nu ben ik wel benieuwd hoe ik alles aantref, morgen. Hopen dat ze alles nog wel af hebben kunnen maken.

Theo en Arjan hadden een half-uursrooster, die waren om 12 uur uit, konden met Ard meerijden naar de Dividivi en zo heb ik het hele kippenhok meegenomen naar huis. Blij toe dat we dat niet elke middag hebben. Maar goed, we hebben daarna wel gezellig met elkaar een boterham met roerbakei gegeten. Thijs had 4 boterhammen op!
Vanavond aten we wraps, daarvan heeft hij ook 3 gegeten. Met gehakt, paprika en ui. Toen hij in bed lag zei hij: Nou zit mijn buik wel heel erg vol.

Theo ving in de gauwigheid nog een leguaan. Die moest nog verhuisd worden, dus ging hij maar mee toen ik boodschappen moest doen. Ergens voorbij de waterzuivering heeft hij hem uit de auto gezet. Lekker tussen de groene plantjes, hopen dat hij daar dan maar blijft.


Geen opmerkingen: