vrijdag 17 januari 2014

Hulp

Vanavond hebben we kennisgemaakt met onze nieuwe hulp. Ze gaat hier schoonmaken. Wow, wat een luxe. Maar ik ben er wel heel blij mee! Want het lukte niet echt om zelf alles een beetje netjes en schoon te houden. Voor het oog nog wel. Alleen moet je niet te erg naar de ramen kijken en vooral niet in de kasten. Dat wordt nu dus anders! Straks mag iedereen zelfs in mijn kasten kijken...
Leuke vrouw, trouwens. Een Colombiaanse, ik moet wel Papiamentu met haar spreken. Heel goed dus, vervolg op de cursus.

Vanmorgen ben ik bij de Girobank langs geweest. Om mijn wegenbelasting te betalen. Nu was ik niet heel erg op tijd, maar ik hoopte dat het zou lukken. Helaas, dus. Er stond een rijtje mensen te wachten. Ik sloot me er bij aan. Maar het duurde zo lang voordat iedereen klaar was, dat het precies 12 uur was toen ik vooraan stond. En toen was het voor mij echt tijd om naar school te gaan. Zo balen! Dus ben ik onverrichter zake afgenokt. En zo mag ik nog een keer in de rij gaan staan.

Vanmiddag zijn Ellen en ik aan het naaien gegaan. Het viel Ellen toch een beetje tegen, het was meer werk dan ze dacht. Toen Ard thuiskwam (mooi op tijd...) en naar de baai wilde, ging ze liever met Ard mee. Daarom heb ik nog een beetje doorgewerkt aan de rok, misschien dat we hem dan morgen klaar krijgen.
Ellen aan het naaien: een rok...

met nog een leuk stofje voor een bloesje, wie heeft er nog een leuk patroon??

Geen opmerkingen: