woensdag 22 januari 2014

Werken...

Vanmorgen hoorde ik op mijn werk dat ze de hele middag nog zonder stroom zaten, in elk geval voor een deel. Zodat mijn collega's gisteravond laat nog teruggekomen zijn om het werk van gister af te maken! Wow, wat een doorzetters. Respect!! En evengoed waren ze vanmorgen om 7 uur ook weer op het Lab. Dat was een heel kort nachtje voor hun.

Toen was het vandaag weer druk.... echt januari. Maar ook wel gezellig.

Vanmiddag moest ik met Ellen en Thijs werken: huiswerk. Allebei hadden ze een bult te doen voor Papiamentu. Woordjes in wrts gezet, met Thijs mee-geoefend, anders laat hij veel te snel de moed zakken. Met Ellen nog een heleboel rekenen gedaan, deelsommen, procenten, meet-sommen. Het zit al bijna tegen wiskunde aan. Die heb ik maar aan Arjan uitbesteed, daar is hij beter in dan ik.

En toen kwam er een telefoontje van onze hulp dat ze morgen niet kan komen, ze is ziek. Grrr, had ik me nou zo op verheugd. Kan ik alsnog de heleboel zelf onder handen nemen... Echt balen! En die wasmachine is ook nog steeds kaduuk. Knap waardeloos. Dat is dan werk wat ik eigenlijk wel wil doen en dat kan dan niet. Het is ook nooit goed.

Theo heeft min of meer een afspraak bij de Kustwacht, om een dagje mee te lopen. Over een week of 3. We zijn heel benieuwd hoe hij dat zal ervaren.

Geen opmerkingen: