woensdag 1 januari 2014

Un felis aña nobo

Voor al onze meelezers: een gelukkig, gezond en gezegend 2014 gewenst!

Vanmorgen waren Thijs en Theo al weer op tijd uit de veren. Je zal maar bang zijn om iets te missen... Ook Rianne was op haar normale tijd wakker, kwart voor 7. En Kirsten heeft het tot half 8 volgehouden. Zo kom je wel gelijk in het Curaçaose ritme.
Wij waren samen om een uur of 9 wakker. Maar Arjan en Ellen hebben tot 11 uur geslapen. Toen vond ik het welletjes.
Overigens was het niet de meest gezellige dag, de kids hadden korte lontjes. Te verwachten na een kort nachtje. Daarom is Ard met Arjan en Thijs, Rianne en Kirsten naar de Tugboat gegaan. Lekker snorkelen. Ard heeft de dames en Arjan bij Directeursbaai eruit gezet, ze zijn met z'n drieën naar Baya Beach gesnorkeld.
Ik ben met Ellen naar onze baai gegaan. Ellen vermaakte zich bij de Kidsclub en ik heb eerst mijn dikke boek over het Koningshuis uitgelezen. Net op tijd, dinsdag moet hij terug naar de bieb. Daarna heb ik even een uurtje bijgeslapen.
Toen kwamen de anderen ook al terug en zelfs Theo kwam naar het strand.
Jammer genoeg begon het om een uur of 4 al te regenen. Vooral jammer dat toen ook mijn was nat geregend is. Maar ja, wel goed voor de tuin...
Ard nam nog een gast mee van het strand zodat we uiteindelijk met z'n negenen aan de pannenkoeken zaten. Heel gezellig! En er was zelfs nog wat over.
Thijs en Ellen waren zeer verontwaardigd dat ze al om 7 uur in bed moesten liggen, maar het lukte wel. Dat wil zeggen, Thijs lag er in om 7 uur en Ellen liep nog even te protesteren.
Morgen moet Ard weer aan het werk. Dus ook voor ons is de rust een beetje voorbij. Langzamerhand weer in het gewone leven.


Geen opmerkingen: